Som l'Aina López, l'Ana Barroso i la Maria Vila i aquest és el nostre blog de Filosofia.
Totes tres som alumnes de 1r de Batxillerat Científic de l'escola Pia Santa Anna de Mataró.
Mitjançant aquest blog intentarem aclarir conceptes tractats a la classe a partir dels mapes mentals, afegir materia interessant per a la matèria i conèixer diferents opinions sobre diferents temes.
A més a més també afegirem links i aspectes que poden ser d'interés en l'àmbit escolar.
El blog està dividit en quatre pestanyes (Primer, Segon i Tercer trimestre i aportacions del grup).
En els apartats segons el trimestre podreu trobar tota la matèria treballada classificada per trimestres i a les aportacions del grup diferents webs que us poden servir com a eines per a l'estudi.
Fent referència al fons de la web cal aclarir que és una imatge de l'escultura feta per Rodin titulada "El Pensador". Aquesta imatge considerem que és molt adient amb el tema principal del nostre blog perquè la filosofia consisteix en fer-se preguntes. No importa el tipus de preguntes, moltes vegades preguntes sobre fets que l'altre gent no es qüestiona o intentar respostes a les preguntes fonamentals.
Esperem que us agradi el nostre blog i sobretot que us sigui útil.
Maria, Aina i Ana
